جو شو | الموسم السادس | الحلقة الأولى | حق العودة

تكشف الحلقة الأولى من برنامج جو شو، في موسمه السادس على التلفزيون العربي، مصير الوعد الذي قطعه الجنّي "عبده" على نفسه لـ"جو" نهاية الموسم الماضي بإعادته ليقدم برنامجه من مصر، وسنرى كيف رحّبت مصر وإعلاميوها بالبرنامج وفريقه وماذا كان مصير الجنّي عبده نفسه؟
وتتناول الحلقة أيضا أحداثا اشتاق جمهور جو شو لتعليقه عليها خلال فترة إجازة البرنامج وتكشف عن الشخص الذي فتحت له مصر أحضانها واستقبلته بعد هروبه خارجها لأكثر من ربع قرن، وسنتعرف عليه من خلال حوار مميز جمعه مع الإعلامي أحمد موسى على إيقاع متفرد ونغمات متجانسة.
وتسلّط الحلقة الضوء على أحداث فلسطين الأخيرة لنعرف منها أهم إنجازات الرئيس الفلسطيني والسلطة الفلسطينية في قيادة المعركة الدبلوماسية، كما يعرض البرنامج أيضا مواقف دول وإعلاميين عرب مما جرى في تلك الأحداث.





⋐════════════════════════════════════⋑
أوقات عرض البرنامج :
يوم الخميس :
22:00 بتوقيت القدس
21:00 بتوقيت القاهرة
19:00 بتوقيت غرينتش
⋐═════════════════════════⋐════════════════════════════════════⋑
رابط البث المباشر على الإنترنت : alaraby.com/live
رابط البث المباشر على اليوتيوب : ilmore.info/door/sZrLkqt_1a2snJE/wyd-w.html

⋐════════════════════════════════════⋑

▼ تابع التلفزيون العربي على مواقع التواصل الاجتماعي
فيسبوك
AlarabyTelev...
انستغرام
alarabytv
تويتر
alarabytv

הורד

צפיות
3,257,027

תגובות

  • الم يحن القصاص يا عرب

    w wybornw wyborn11 שעות לפני
  • love you joe keep up the good work

    Nedal MashalNedal Mashal16 שעות לפני
  • النصر ل فلسطين والهلاك للمحتلين

    مسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولىمسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولى22 שעות לפני
  • استغفر الله العظيم من كل دنب عضيم الله اصلح مصر وبقدرتك يا كريم

    مسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولىمسلم عربي وفلسطين قضيتي الاولى22 שעות לפני
  • نفسي اعرف كيف ساكتين الفلسطينيين على ابو مازن وسلطته وسحيجته الى الان وعيني عينك شايفين كيف هم ذليلين ووسخين .

    kaadï Aghkaadï Agh3 ימים לפני
  • فخر الوطنيه 💚

    محمد Y9محمد Y93 ימים לפני
  • انتا مش بتهاجم القياده السياسيه انتا بتهاجم الاعلام بس وبتقعد تقلش علي كلمهم مش اكتر .. انا مش شايف مشاكل في قضايا معينة انتا بتعرضها يعني ولا حاجه

    Taha EL-MasirTaha EL-Masir3 ימים לפני
  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Bob ASMRBob ASMR4 ימים לפני
  • الله يا جو والله وحشتنا قوي قوي ووحشنا برنامجك و الضحك و المسخرة.. اهلا اهلا ....

    Ailsa NiAilsa Ni4 ימים לפני
  • الحلقة برعاية طوط😂😂😂

    حقيقة مابات روبلوكسحقيقة مابات روبلوكس4 ימים לפני
  • الله يا جو والله وحشتنا قوي قوي ووحشنا برنامجك و الضحك و المسخرة.. اهلا اهلا ....

    Suzanne GhostineSuzanne Ghostine4 ימים לפני
  • شكرا من القلب

    Aamerek FrreedAamerek Frreed4 ימים לפני
    • ليش ما علقت على تويتر وسيم يوسف من غرد على فلسطين واسرائيل ؟؟

      Ailsa NiAilsa Ni4 ימים לפני
  • لمن اتكلمت عن دعم القضية الفلسطينية ما جبت سيرت اغلاق المجال الجوي السوداني امام شركات الطيران الاسرائلية

    mathany Genaifmathany Genaif5 ימים לפני
  • حلقة جدا رائعة ابدعت ربنا يوفقك جو شو ❤🇩🇿

    sehhi vootysehhi vooty5 ימים לפני
  • احلا برنامج عربي استمروا يا ابطال

    Mhmd AloshlyMhmd Aloshly5 ימים לפני
  • ههههههههه هههههه تحياتي من 🇾🇪 ركز ع اليمن

    محمد الشويطر Mohammed ALshowaiterمحمد الشويطر Mohammed ALshowaiter5 ימים לפני
  • Hello how are you ? This is a new channel for cat lovers with all the crazy things that cats do I hope you like it, love you bye❤️

    Meow ZoneMeow Zone5 ימים לפני
  • ازي أوروبا بيوي الاشكال اللي زي اشرف السعد ده 🤔🤔

    Palms freelancersPalms freelancers5 ימים לפני
    • من اليمن فلسطين اين الجيش المصري رجال الصعيد الحدود

      sehhi vootysehhi vooty5 ימים לפני
  • حلقة جدا رائعة ابدعت ربنا يوفقك جو شو ❤🇩🇿

    Nour ElhoudaNour Elhouda6 ימים לפני
  • لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

    عبدالله العربيعبدالله العربي6 ימים לפני
  • اللهم صلى وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

    dcoog anmldcoog anml6 ימים לפני
  • كثر من حلقاتك عن المهرج ابو مازن بالله عليك 😂😂😂

    منوعات رسم صور العاب أزياءمنوعات رسم صور العاب أزياء6 ימים לפני
    • @nieooj gotoy what you mean 😐

      منوعات رسم صور العاب أزياءمنوعات رسم صور العاب أزياء6 ימים לפני
    • Senergy

      nieooj gotoynieooj gotoy6 ימים לפני
  • صلوا على الحبيب صلى اللَّه عليه وسلم

    عبدالرحمن فتحيعبدالرحمن فتحي7 ימים לפני
  • في الدقيقة 16:00 ظهور شبيه من ضرب ماكرون بكف على خده 😂😂😂😂😂😂😂

    khirou photographerkhirou photographer7 ימים לפני
  • تحية لكل المصريين عندي سؤال واحد مين ده شو اسمه ؟؟

    khirou photographerkhirou photographer7 ימים לפני
    • بكل وضوح من غير نفسنه وأنك مش منضم لحاجه معينه اللي بتشوفه سئ بتعرضه واللي بتشوفه كويس برده بتعرضه ودي احلي حاجه فيك بجد ربنا يباركلك ويقدرك علي فعل الخير♥️

      dcoog anmldcoog anml6 ימים לפני
  • نحن كبحرينيين نأسف لما بدر من اعلامنا الكلب عن تجاوزات ضد فلسطين ونرجو من الفلسطينيين عدم كره الشعب بل الحكومة والمرتزقه الى تشتغل مع الحكومة ولا مبدأ ولا ضمير

    Ahmed KhamisAhmed Khamis7 ימים לפני
  • ليش ما علقت على تويتر وسيم يوسف من غرد على فلسطين واسرائيل ؟؟

    احمد الطائياحمد الطائي7 ימים לפני
  • 43:25

    Saad CherniSaad Cherni7 ימים לפני
  • احسنت بارك الله فيكم يا اخي الكريم وحسبي الله ونعم الوكيل في اشرف السعدي

    Awad ShaymaaAwad Shaymaa7 ימים לפני
  • حبيبي لازم تذكر دور ايران في القضيه الفلسطينيه وقصف اسرائيل ليش متريد تذكرهم ليش تاكل حقهم !؟

    Um salah NayelUm salah Nayel7 ימים לפני
  • من اليمن فلسطين اين الجيش المصري رجال الصعيد الحدود

    bocoy noiubocoy noiu7 ימים לפני
  • 💌💌💌🇵🇸🇪🇬💌💌💌

    Bird sadBird sad7 ימים לפני
  • اهو كده الكلام ارجع وادلهم

    Bird sadBird sad7 ימים לפני
  • قصفت مخه لابو مازن😂😂😂💔

    منوعات رسم صور العاب أزياءمنوعات رسم صور العاب أزياء7 ימים לפני
  • وحشتني او يا جو من تونس

    Samia KhelilSamia Khelil8 ימים לפני
  • Senergy

    يسوعيسوع8 ימים לפני
  • يارب كل مغترب يرجع لبلده

    محمد عمادمحمد عماد8 ימים לפני
  • 24:34 😸😸😸😸😸😸😸😸😸

    Hayel AldandanHayel Aldandan8 ימים לפני
  • بجد ربنا يبارك فيك ويحفظك من كل شر انا مش بسيب حلقه غير لما اشوفها بس ده اول تعليق ليا بصراحه انا لما بشوف البرنامج بكون عاوز اعيط علي حال البلد وفي نفس الوقت مش ببطل ضحك هستيري علي اللي بيحصل وبشوفه واحلي حاجه انك بتعرض ده بكل وضوح من غير نفسنه وأنك مش منضم لحاجه معينه اللي بتشوفه سئ بتعرضه واللي بتشوفه كويس برده بتعرضه ودي احلي حاجه فيك بجد ربنا يباركلك ويقدرك علي فعل الخير♥️

    Pob MarleyPob Marley8 ימים לפני
  • هذا الأجرب المسمى أشرف السعد، عاد الى القطيع، قطيع اللصوص والخونة مثله، ربنا ينتقم منكم يا بلحة إنت وعصابتك.

    oiuet souiuoiuet souiu8 ימים לפני
  • ارائيس الفلسيطني يشبه كثير عبده ربه منصور هادي الذي يسكن فندق الرياض ما يستاهل اقول عليه رائيس اليمن يكفي اقول الذي يسكن فندق الرياض لانه

    ابو س ساميابو س سامي8 ימים לפני
  • الله يرحم الزعيم محمد مرسي اول ما قال لي امريكا لالا وقال لسعوديه لا وقال للامارات لا وقال لي إسرائيل اتخلصو منه كان زعيم عادل وكان خفف انجسات الذي يرتكبها كلاب مصر

    ابو س ساميابو س سامي8 ימים לפני
  • اجمل إعلامي واجمل برنامج انت قدوة ودائما الذي يقول الحق يغتلو ويموتو اشر موته الله يحرسك يارب من السيسى واعونه

    ابو س ساميابو س سامي8 ימים לפני
    • متى الاعاده ياجو شو من تلفزيون العربي

      oiuet souiuoiuet souiu8 ימים לפני
  • The opening is great👏👏👏🇲🇦

    Rita nsRita ns8 ימים לפני
    • تحياتي إليك من غزة....القدس عاصمة فلسطين كل الاحترام لك

      sehhi vootysehhi vooty2 ימים לפני
  • حسين...و لا أروع

    massinissa52massinissa528 ימים לפני
  • جو راجل حر فلتحيا الحرية فكل مكان

    Haytam ChokriHaytam Chokri8 ימים לפני
  • الى الاخوة العرب هل تعلمون ان الجزاءر تساند اسبانيا الصليبية ضد المغرب الجار المسلم في استعمارها لمدينتي سبتة و مليلية المحتلتين ، نعم المغرب اللذي ساهم في تحرير الجزاءر بالشهداء و الأموال و كان المغرب هو من ادخل قضية الجزاءر الى الامم المتحدة، و كان جزاؤه هو محاولة تقسيمه من طرف عسكر الجزاءر الشيوعيين و حرضوا عليه كل شيوعيين العالم و بذروا اكثر من خمس ماءة مليار دولار من اموال الشعب الجزاءري من اجل تقسيم المغرب و جعلوا من الجزاءريين شعبا جاءعا يقف في طوابير الجمعيات لساعات طويلة من اجل الحصول على المواد الغذائية ابحثوا في النت على طوابير الزيت و الحليب في الجزاءر و شنو على المغرب حرب استنزاف منذ السبعينات، نعم ابحثوا في النت على طرد المقبور الرءيس الجزاءري الاسبق لماءتين و خمسين ألفا مغربيا من الجزاءري يوم عيد الاضحى عام الف وتسعة ماءة و خمسة و سبعون بعد ان نهبو ممتلاكاتهم و بسخرية القدر ان هؤلاء الضحايا المغاربة كانوا مجاهدين ساهموا في تحرير الجزاءر، و الأمر أن الشعب الجزاءري اغلبهم كانوا يشمتون في المغاربة المطرودين و كانوا يقولون لهم سوف نستولي على ممتلكاتكم اي حقد هذا ، اللهم انتقم من الظالمين .ماذا قدمت الجزاءر لفليسطين لاشيء سوى البروباغندا و كانت خنجر مسموم في جسد الأمة الإسلامية، اتحدى ان يقدموا اسم شهيد واحد سقط في سبيل فلسطين، حتى حرب اكتوبر لم يشاركوا فيها و كذبوا على العرب ادخلو النت و شاهدوا شهادة الفريق سعد الدين الشاذلي رحمه الله و اللذي نفى مشاركة الجزاءر في حرب اكتوبر ، اكبر أكذوبة و هي مساندة الجزاءر لقضايا الأمة الإسلامية و العربية ، هل تعلموا انها ساندت الصرب في حربهم ضد البوسنيين، و ساندت الروس ضد الشيشان ، و ساندت اثيوبيا الصليبية ضد مصر و السودان .... اللهم انتقم منهم .

    ed backed back9 ימים לפני
  • 🤭😂😂

    معرفتي معرفتيمعرفتي معرفتي9 ימים לפני
  • كلمة حق انا مكنتش بحبك بس بعد الحلقة دي اثبتلي بجد انك مش زي مرتزقة تركيا وقطر عاش جدا من مصر بحييك وكل الدعم ليك 🇪🇬❤️

    مصطفي احمد قطب عزازمصطفي احمد قطب عزاز9 ימים לפני
  • قسما بالله تشفيه غليل قلبي 🤣🤣🤣🤣

    Reall LifeReall Life9 ימים לפני
  • التجرؤ على الدين تاشيره لدخول الدول العربيه اما التجرؤ على الحكومه تاشيره دخول للجحيم حسبي الله ونعم الوكيل

    Reall LifeReall Life9 ימים לפני
    • @يسوع شو قصدك يا افندم😒

      منوعات رسم صور العاب أزياءمنوعات رسم صور العاب أزياء5 ימים לפני
    • عاش

      أحمد سيد عبد اللطيفأحمد سيد عبد اللطيف5 ימים לפני
    • @يسوع الله يعينك ويهديك يارب

      Reall LifeReall Life6 ימים לפני
    • @يسوع BRUH

      Saad CherniSaad Cherni7 ימים לפני
    • @يسوع ذي في

      Malak asmaa AsmaaMalak asmaa Asmaa7 ימים לפני
  • تحية لجوشو ولشعب المصري من موريتانيا

    seeni gztyseeni gzty9 ימים לפני
  • 31:49😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Mohmd DuraMohmd Dura9 ימים לפני
  • رائع انت يا جو

    rose adamrose adam9 ימים לפני
  • علي كل حال انت لا تمثل إلا نفسك يعني مصر فى غنا عنك وعن امثالك من الخونة الل بيتصيدو السلبيات وبينسو الإيجابيات كل همهم هدم الدولة ان عار علي اهلك مش عار علي بلدك وبس بيع ياعواد شرفك وارضك وعرضك وبلدك بيع ياخى اتقي الله في بلدك وخليك حيادى حتى.لكن هتكون حيادى ازاى وانت شغال مع عزمى بشارة عضو الكنيست الاسرائيلي ربنا يرحمنا من امثالك يااحقر خلق الله ياعبيد الصهاينة ومراكيب أردوغان والله أنا قرفان انى بكتب ليك تعليق لانك أحقر من ان مصري يسمعك اصلا

    حمدى زكىحمدى زكى9 ימים לפני
    • @seeni gzty حضرتك جبتى معلوماتك من وين؟ايه مصدر حضرتك علي صدق كلامك يعني حضرتك اعلم وادرى من قيادات حماس وحضرتك كنت قاعد مع السيسي وهو بيتفق عشان يسرق أموال الأعمار يافندم اسمع الأول لقيادات حماس الل شكرت السيسي علي وقف العدوان والإعمار ياجماعه لو تكرمتم قولو معلومات تكون بأدلة وبراهين عشان نعرف حتى نسمعكم

      حمدى زكىحمدى زكى9 ימים לפני
    • 55:00 السيسي قدم المساعدات للحصول على اموال و عقود إعادة الإعمار و خصوصا حينما اشترطت إسرائيل عدم تسليمها مباشرة لحركة حماس

      seeni gztyseeni gzty9 ימים לפני
  • انت رقم واحد برافو

    بوسكاية بوسكايةبوسكاية بوسكاية9 ימים לפני
  • متى الاعاده ياجو شو من تلفزيون العربي

    ليال محمدليال محمد9 ימים לפני
  • شو أبو الجوج منور😎✌

    منوعات رسم صور العاب أزياءمنوعات رسم صور العاب أزياء9 ימים לפני
  • الكل ما بيعترفرا بهيك سلطة ساقطة.

    ashraf Abdel_Hadiashraf Abdel_Hadi9 ימים לפני
  • يا نصاب لو في حكومة لازم تعدم لانة المثل بقول المال معادل اروح

    محمد يزنمحمد يزن9 ימים לפני
  • يعني يا نصاب مش عاجبك شعب ام ادنيا

    محمد يزنمحمد يزن9 ימים לפני
  • طنجرة ولقت غطاتها

    محمد يزنمحمد يزن9 ימים לפני
  • احكي عن بشار الاسد القاتل بلي متعامل مع الماسونية

    12 1312 139 ימים לפני
  • ايه المقدمة المتفرجة دييي ؟ 🔥🤯

    Z X 5 A 5Z X 5 A 510 ימים לפני
  • حبيت نضحك لقيت روحي نبكي على حالنا

    houria lounishouria lounis10 ימים לפני
  • لكل اخواتنا في فلسطين احنا كشعب مصر غير مسؤولين عن أفعال كلاب السلطه اعلام وحكومه ولو في أيدينا ونقدر كنا جينا بنفسنا وصلنا كل حاجه ليكم ونتحايل عليكم انكم تقبلوا مننا اقل حاجه ممكن نقدمها ولو بأيدينا كنا جينا نتقتل مع اللي اتقتل ربنا ينصركم

    ابوعبدالله الزهراءابوعبدالله الزهراء10 ימים לפני
  • احنا كمصر بلد وسخه بسبب حكومه زباله بنت ستين كلب يعني ايه الحكومه بتذل اهلنا وأخواتنا في غزه وتقول وتنشر وتفضح المساعدات والله نغصته علينا الله ينتقم منكم

    ابوعبدالله الزهراءابوعبدالله الزهراء10 ימים לפני
  • يا لهوي ي ي ي. انا افيه المطبات اعمال سفليه فطسني ضحك يا ابن الذين يا جو بدايه موسم قويه إن شاء الله

    ابوعبدالله الزهراءابوعبدالله الزهراء10 ימים לפני
  • 55:00 السيسي قدم المساعدات للحصول على اموال و عقود إعادة الإعمار و خصوصا حينما اشترطت إسرائيل عدم تسليمها مباشرة لحركة حماس

    Adil Nadouri El-OuazzaniAdil Nadouri El-Ouazzani10 ימים לפני
    • @mohamed Sam هو ذكاء منه نعم !! و لكن يضرب مبدأ 《حماس حركة إرهابية و تهمة التخابر معها 》 الذي أقام عليه سلطته

      Adil Nadouri El-OuazzaniAdil Nadouri El-Ouazzani9 ימים לפני
    • فعلا يستثمر في الأزمة

      mohamed Sammohamed Sam9 ימים לפני
  • لو مهما عملت باسم يوسف هوا التوب انتا ارجوز نفسك تبقي شبهو الحمدلله مصر نضيفه من امثالك

    Ahmed HurgadaAhmed Hurgada10 ימים לפני
    • على أساس باسم يوسف نفسه ما سابش مصر وهج خليها تاكلك

      Deedoo SafooDeedoo Safoo10 ימים לפני
  • افتقدناك يا جو ربنا يحميك ❤️❤️❤️❤️ وبلاش تنزل يا جو دا حتي انا وصحابي ف جامعه الازهر خايفين ننزل نعمل تظاهر سلمي لدعم الفلسطينين لأننا ف نظر الدوله إرهابيين واخوانين لمجرد أننا ازهريه حسبي الله ونعم الوكيل 😢😢

    Naira HamadaNaira Hamada10 ימים לפני
  • بمناسبة الأعمال الوطنية مفيش احسن من ارطغرل التركى. والعهد . اختيار أية وبتاع . بس تعالى انت معلقتش على مشاهد من المسلسل لية . ولا علشان نص المسلسل مشاهد حقيقية موثقة . دا اخركم . انا نفسى اعرف متضامن مع فلسطين ازاى وانت قاعد فى قناة يمتلكها عزمى بشارة الإسرائيلي . والعضو فى الكنيست الإسرائيلي . طب اعمل حلقة والنبى .عن منصور عباس بتاع الإخوان اللى بقى من الحكومة الإسرائيلية الجديدة هههه . طب اعمل حلقة عن وزير الخارجية القطرى و و بيقول على نفس القناة اللى انت شغال فيها . قال السيسى رئيس شرعى ومنتخب . هو انت اخيرا افتكرت مسلسلات رمضان ههههه . هى عاملة حرقان لسة طب هو مزعلك اوى الاختيار وهجمة مرتدة . والقاهرة كابول . لا وأية بتقول الدولة بتفرض على الناس المسلسلات .دا على أساس مفيش غير الاختيار اللى بيتعرض أو هجمة مرتدة. وبعدين . بعد الزل التركى والقطرى لمصر متعمل حلقة كدا عن حاجة زى دى . ولا عزمى بشارة يزعل .ولا تميم هيزعل . اه فهمت انت ممول ضد مصر بس ماشى ماشى . بيقولك معتز مطر هيلبس الطرحة ويقعد فى البيت . اعمل حسابك ياجو انا خايف عليك أمن على قرشين ينفعوك . تميم واردوغان اديك شفتهم بيلحسوا جزمة السيسى ياعالم بكرة هيعملوا أية .مش بعيد يجيبوك انت تلحس مكانهم. 😁😁😂

    Mohammed SaadMohammed Saad10 ימים לפני
  • ♥♥♥♥♥♥♥

    Said SaidouSaid Saidou10 ימים לפני
  • اللهم صلى وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

    عدلي المقطريعدلي المقطري10 ימים לפני
  • استغفر الله

    عدلي المقطريعدلي المقطري10 ימים לפני
  • الحمدلله

    عدلي المقطريعدلي المقطري10 ימים לפני
  • ياخي ذبحتونا اعلانات ،50 دقيقة 11 اعلان .الله لايشبعكم 😬

    Maher AlhajiMaher Alhaji10 ימים לפני
    • @Film Factory ياخي انا بقول اعلانات اوك بشي معقول غير كدا تكريه الناس بالبرنامج ،تاني حاجة هو البرنامج تمويله من الاعلانات اذا فبئس التمويل ، اي قناة تستخف بالمتابعين واستغلالهم بكثرة الاعلانات .

      Maher AlhajiMaher Alhaji3 ימים לפני
    • انت عايز تتفرج على المحتوى كدا ببلاش فقط تاخذ متعتك وتمشي طب و فلوس اعداد البرنامج تتعوض ازاي لامؤخذه ده الراجل متغرب انت بتتشرط كمان 😂😂

      Film FactoryFilm Factory3 ימים לפני
    • 👍

      Moath MoaidyMoath Moaidy7 ימים לפני
  • لكي الله يا عروبة لك الله ياشرف لنا الله وحسبنا الله ونعمة الوكيل ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

    ﷲ~[  シ صلو على النبي (ص) ]~ﷲﷲ~[ シ صلو على النبي (ص) ]~ﷲ10 ימים לפני
    • مقدمة جميلة احسن من نص السينما المصرية

      Ailsa NiAilsa Niיום לפני
  • فيه إعلاميين معارضين في الخارج زيك ...والله عادوا انخطفوا وقتلوهم

    eioshen boboieioshen boboi10 ימים לפני
  • العرص جو شو بيطعن في المعارضه زي عادته

    محمد محمدمحمد محمد10 ימים לפני
  • 👍👍👍

    Karim MohamedKarim Mohamed10 ימים לפני
  • أشرف السعد كان يمتلك بار صغير في بريطانية والكل يعلم ان البارات مليئ بالقمار والدعارة. ثم يأتي ويقول ان الدين والإسلام قد خنقه. نسأل الله أن ينتقم منه.

    محمد أنس ديبرةمحمد أنس ديبرة10 ימים לפני
  • هل تعلم إنو السيسي هو إلي أمر بأن توضع صوره على الشاحنات وكأنك بتبيص السيسي

    Lazhar marzoukLazhar marzouk10 ימים לפני
  • بطل تقلد باسم يوسف كفاية بقا

    Mahmoud AshrafMahmoud Ashraf10 ימים לפני
  • البلد بتوحش فعلا والغربة صعبة جدا اوعى ترجع يا يوسف دنت شوفت بعينك خاشقجي ماذا حصل معه بعدما طلبوا منه يرجع ولكنه مارجع

    Ahmidato safaAhmidato safa10 ימים לפני
  • أساسا المساعدات لازم ما يقبلوها شعب غزة الشريف لأنها ذل أكثر من مساعدة والأفضل تكسير الشاحنات اللي عليها صورة الملعون السيسي

    pandapanda10 ימים לפני
  • احمد موسى نفسووو متعحب من كلامو وعارفو نصاب🤣🤣🤣🤣🤣وفعلا المساعدات اللي بتجلينا مكتوب عليها هدية من الشعب الياباني او التركي او السعودي او الاماراتي خاصة الشعب الياباني بيبعت كتير لمدارس الانروا

    Asmaa salemAsmaa salem10 ימים לפני
  • كل مابشوف حال الوطن العربي بحمد ربنا على ابتلاء الاحتلال عالاقل احنا برباط الى يوم الدين مع ناس مش منا ولا من دينا اللهم استعملنا ولا تبدلنا

    Asmaa salemAsmaa salem11 ימים לפני
  • such a great person proud of you Joe

    areej oqdehareej oqdeh11 ימים לפני
  • هههه 😂

    محمد فلاح نصر11 ريادة واعمالBمحمد فلاح نصر11 ريادة واعمالB11 ימים לפני
  • نفس اتباع مقتدى 😂😂

    Ahmed AsaadAhmed Asaad11 ימים לפני
  • صلاة المؤمنين فى جميع الأديان 7 صلوات = 6 حركية + 1 تلاوة حسب نصوص القرآن المهجور المحفوظ حتى اليوم هذا بلاغ لمن اراد ان يتذكى

    فكار إنسىفكار إنسى11 ימים לפני
  • تحية من المغرب الله يوفقكم يا يوسف في هذا البرنامج وتحية للجميع

    Assatour El mehdiAssatour El mehdi11 ימים לפני
  • نفس السيناريوات الي عندنا في الجزائر لكن بطريقة اخرى

    smain hadjismain hadji11 ימים לפני
  • لو دكر ارجع مصر 😶😶. هتتعلق من فخادك

    MO SALAHMO SALAH11 ימים לפני
  • بياع كلام لو دا الوقت يسمحون لك دخول غزه ويعطوك قملبة نووية عشان ترميها على إسرائيل ما حتعملها وفي المقابل لو إسرائيل عطتك كم دولار حا ترمي القمبله على الفلسطينين خلاص انت كرت وانحرق فرصتك في البقاء على الحياة تسترزق من المشاهدات والعب يلاه 😂

    عبدالله الزهرانيعبدالله الزهراني11 ימים לפני
  • 50:55 اقل شاء معترف أن في قضية حتا لو بسيطة 😔

    صلاح ايمنصلاح ايمن11 ימים לפני
  • نفس حركاته قبل هذا الموسم سيساوي مبطن وقال ايه احداث فيلم الاختيار قلبت المواجع بدون ما يوضح

    محمد محمدمحمد محمد11 ימים לפני
    • @Mohamed Ahmed يعني لم يوضح هو مع فليم الاختيار ام ضده وهل اللي صار فيه صح ولا لاء وللعلم هو يخدم السيسي باشياء كثيره

      محمد محمدمحمد محمد10 ימים לפני
    • ممكن توضح؟

      Mohamed AhmedMohamed Ahmed10 ימים לפני